Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Om mej.

Av Anna Hansson - 1 december 2010 12:16

Okaaj .. Första dagen på utmaningen. Idag ska det handla om mej. Vet inte riktigt var man ska börja.


Jag heter Anna. Är född och uppvuxen i Löderup där jag gick till 6an. Sen började jag inne i Ystad på Norran och flyttade över till kunskap när det startade sen gick jag på västran. Har haft massa hopp i skolgången. Nya skolor, flyttar långt iväg och börjat om osv. Har varit lärorikt och ganska nyttigt. Har kompisar överallt och ingenstans.

Jag är 22 år och har hunnit med mycket upptäckter, bra och dåliga. Jag flyttade till Borrby för ett år sen. Tiden har gått snabbt senaste året. Trivs jättebra.

När jag blir stor ska jag bli polis :)

Jag har för bara några dagar sen blivit fadder i Plansverige. Har inte fått reda på vem mitt fadderbarn är än och det spelar ingen roll vem det blir, bara jag kan hjälpa till. Jag brinner för andra människor, att alla ska ha det bra och att alla ska ha samma rättigheter.

Just nu är jag singel och trivs bra som det. Visst skulle det vara trevligt att träffa någon men det är inget som ligger högt på min prioriteringslista.

Jag är ganska frispråkig och säger vad jag tycker. Ibland trampar man folk på fötterna men så blir det ibland. Man kan inte behaga alla.


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Ska in till Nilla om en stund och hämta en ålåt som jag ska göra smörgåstårta på. Hon fyller år i morgon och ska ha smörgåstårtan då.


Adjö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Hansson - 30 juni 2011 12:20

  Man slutar aldrig förvåna sej.   Har fått reda på från flera håll att en av mina bästa vänner snackat skit om mej bakom min rygg flera gånger under ganska lång tid. Det är INTE okej! Kan man inte säga vad man tycker till mej så kan man inte...

Av Anna Hansson - 6 mars 2011 23:51

Hoppsan.. Nu har jag inte skrivit på länge.. En del som har hänt senaste tiden. jag har blivit faster igen till en liten flicka, Olivia heter hon :) Linda har fått sin lille pojke också. Milton ska han nog heta. Ehmm.. Jag har tydligen fått klä...

Av Anna Hansson - 26 januari 2011 14:33

Efter regn kommer solsken. Det kan inte regna föralltid ...   Jag mår mycket bättre! Tänka sej. Jag blev diagnostiserad Bipolär (manodepressiv) och har medicinerat i 3 veckor och mår redan mycket bättre. Igår va första gången jag inte kände ånges...

Av Anna Hansson - 17 december 2010 23:26

Jag har inte skrivit på några dagar. Inte här och inte på facebook. Jag har inte orkat. Inte orkat vara social. Orkar inte med telefoner och datorer. Känner mej på bristningsgränsen... Det bara snurrar i min skalle. Jag känner mej sviken av mina ...

Av Anna Hansson - 12 december 2010 19:31

Har helt glömt bort att blogga. Här kommer alla dagar i ett! :)   Dag 3. Mina föräldrar. Mina föräldrar heter Kerstin och Bengt. Dom bor i ett hus lite utanför Löderup. Pappa kommer egentligen från Malmö och Mamma från Borrby. Vet inte rikti...

Presentation

Anna Hansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards