Direktlänk till inlägg 12 december 2010

dag 3,4,5,6,7,8,9,10,11.12

Av Anna Hansson - 12 december 2010 19:31

Har helt glömt bort att blogga. Här kommer alla dagar i ett! :)


Dag 3. Mina föräldrar.

Mina föräldrar heter Kerstin och Bengt. Dom bor i ett hus lite utanför Löderup. Pappa kommer egentligen från Malmö och Mamma från Borrby.

Vet inte riktigt när dom träffades .. Kanske, 25 år sen? Dom gifte sej 87 iaf..

Pappa jobbar på Kuskapsskolan i Ystad och mamma är sjukpensionerad. Fast hon är utbildad sjuksköterska..

Vet inte riktigt vad jag ska säga.. avslutar den dagen där.


Dag 4. Det här åt jag idag.

Minns inte vad jag åt då .... Men idag har jag ätit Antonias suuuper goda Örtbullar. Vaknade sent så har inte hunnit med mer, jo, en lussebulle. Mer intressant än så lev det inte :)


Dag 5. Vad är Kärlek?

Hmm . Jag vet inte. Faktiskt. Jag har varit kär men vet inte hur jag ska förklara. Kärlek är väl omtanke och ödmjukhet. Tycker jag.

Har väl kompisar som såklart skriver om sina pojkvänner. Men det finns viktigare kärlek än kärlek till sin pojkvän. kan jag tycka!


Dag 6. Min dag.

Idag har jag inte gjort så mycket. Har plockat undan. Kollar på tv. Ätit frukost/lunch. Duschat. Gått promenad. ..


Dag 7. Min bästa vän.

Jag har många bra vänner men jag vet inte om jag har någon Bästa vän. Men om jag tvunget ska ha någon skulle jag vilja ha en vän som inte struntar i sina vänner över att man skaffat pojkvän, någon som hör av sej och bara frågar hur man mår. När man fått reda på något kul vill man vara den som hon vill ringa till först.


Dag 8. Ett ögonblick.

Ett ögonblick jag alltid kommer minnas är när jag träffade Ali (ett ex) första gången. Jag va så himla nervös. Vi hade pratat över 1 år i telefon innan vi träffades sen helt plötsligt bestämde vi ett datum. den  17 mars. Det va 3 månader tills dess.. och jag va nervös varenda ja. Sen kom dagen och det va perfekt. Jag va så lycklig :)


Dag 9. Min tro.

Jaadu, jag tror på Gud. Eller, jag tror att det finns något. Jag vet inte om det finns en gud eller vad det kan vara . Men något annat jag tror starkt på är Karma.


Dag 10. Det här hade jag på mej idag.

Mjukisbyxor och en tubtop. Mys!


Dag 11. Mina syskon.

Jag har 3 syskon. Två bröder och en syster.

Peter är 43 år och bor i malmö med sin fru och deras son, en flicka är påväg. Due day är i slutet på Februari tror jag. Spännande. Han jobbar i IT branchen, tror jag.

Ingela är 40 år och bor i Malmö med hennes två döttrar Jula och Maja. Hon jobbar som projektledare.

Johan är 23 år och bor i Löderup med hans flickvän. Fast de är väl inte officiellt sambos. Han jobbar på lokalföreningen i Löderup.


Dag 12. I min handväska.

Allt finns i den. Cigg, tändare, plånbok (som jag tappat bort ?) nyklar, papper, våtservetter, borte, smink, läppbalsam, vantar, halstabletter..


 
 
Gradin

Gradin

15 december 2010 20:09

Ditt ex Ali minns jag, såg hur du tindrade när du pratade om honom :)

http://graaadiinhaanssson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Hansson - 30 juni 2011 12:20

  Man slutar aldrig förvåna sej.   Har fått reda på från flera håll att en av mina bästa vänner snackat skit om mej bakom min rygg flera gånger under ganska lång tid. Det är INTE okej! Kan man inte säga vad man tycker till mej så kan man inte...

Av Anna Hansson - 6 mars 2011 23:51

Hoppsan.. Nu har jag inte skrivit på länge.. En del som har hänt senaste tiden. jag har blivit faster igen till en liten flicka, Olivia heter hon :) Linda har fått sin lille pojke också. Milton ska han nog heta. Ehmm.. Jag har tydligen fått klä...

Av Anna Hansson - 26 januari 2011 14:33

Efter regn kommer solsken. Det kan inte regna föralltid ...   Jag mår mycket bättre! Tänka sej. Jag blev diagnostiserad Bipolär (manodepressiv) och har medicinerat i 3 veckor och mår redan mycket bättre. Igår va första gången jag inte kände ånges...

Av Anna Hansson - 17 december 2010 23:26

Jag har inte skrivit på några dagar. Inte här och inte på facebook. Jag har inte orkat. Inte orkat vara social. Orkar inte med telefoner och datorer. Känner mej på bristningsgränsen... Det bara snurrar i min skalle. Jag känner mej sviken av mina ...

Av Anna Hansson - 2 december 2010 22:40

Hejsan!   Idag har jag firat Nilla som fyllde 22 år.. Åt smörgåstårta och hennes mammas goda brownies. mums!   Till utmaningen. Min första kärlek.. Hehe, han heter Mouthanna. Va tsm med honom när jag va 14 (?) .. Världen gulligaste och un...

Presentation

Anna Hansson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards